ČASTÉ OTÁZKY

O PRODUKTOCH

Kde sú vyrobené naše výrobky?
Všetky výrobky, ktoré predávame na našej stránke „EVEI“ sú vyrobené v krajine Litvy a Lotyšsko (EU).

Čo keď výrobok nie je skladom?
Pri každom produkte je uvedená informácia o dostupnosti tovaru.
Ak potrebujete viac kusov z daného produktu a momentálne nie je skladom, napíšte nám na info@evei.sk a my vám odpovieme tak rýchlo ako sa len dá o možnostiach výroby.

Je farba produktu presne taká, ako ju vidím na počítači?
Snažíme sa prispôsobiť farby na fotografiách tak aby boli čo najreálnejšie. Ak pochybujete o farebnom odtieni, prosím, kontaktujte nás info@evei.sk

Ako sa mám správne starať o ľanové produkty?

Pranie/umývanie

  • Ľanové výrobky je možné prať bez obáv. Všetky výrobky z "EVEI" majú vždy uvedené na vysačke, ako sa správne o ne starať.
  • Náš ľan možno prať v práčke - čisto biele prádlo do 90 stupňov a farebné prádlo do 60 stupňov. Vždy sa treba pozrite na etikete výrobku a dodržať dané odporučenie.
  • Vždy perte rôzne farby oddelene.
  • Neodporúčame chlórové bielidlo, pretože môže poškodiť akýkoľvek druh tkaniny.
  • Je taktiež dôležité zvoliť správny prací prostriedok. Mnoho prostriedkov dnes obsahuje bieliace prípravky, ktoré fungujú dobre na biele prádlo. Tie nie sú vhodné pre farebný ľan, pretože môže dôjsť k odfarbeniu alebo sa môžu objaviť škvrny. Pri umývaní farebného ľanu, skontrolujte, či váš umývací prostriedok nemá bieliace zložky, alebo vyberte radšej mydlový prášok. Pokiaľ máte tvrdú vodu, s vysokým obsahom vápenca, odporúčame zmäkčovadlo, najmä pre tmavšie farby.

Na odstránenie škvŕn odporúčame:

  • Atrament: Namočte do mlieka, alebo do zmesi mydla a amoniaku, skúste trieť na mieste poškodenia.
  • Krv: ihneď opláchnite v studenej vode
  • Ovocie, káva, čaj a čokoláda: trieť s alkoholom, octom a amoniakom.
  • Sviečkový vosk: odstráňte zaschnutý vosk, absorbujte zvyšky pomocou savého papiera a teplej žehličky.
  • Mastné škvrny: trieť s amoniakom.
  • Červené víno: ihneď vytrieť s perlivú vodou alebo bielim vínom.

Bubnové sušenie

Neodporúčame sušenie v bubnovej sušičke. Znižuje to kvalitu a životnosť tkaniny. Ľan sa oveľa ľahšie žehlí ak je vlhký. Ak vysušíte ľan v sušičke úplne, môže sa stať, že sa produkt drasticky zmenší. Ľanové vlákna práve zhutneli dohromady a vrátia sa k normálnemu stavu po rýchlom pritlačení zo žehličkou (a tak tiež prúdom vody).

Žehlenie

Na každom produkte je vysačka, kde je uvedené ako žehliť.

O koľko sa ľanové produkty môžu scvrknúť po praní?

Niektoré z našich produktov už boli vypraté, to znamená, že sa nebudú zmenšovať po opakovanom praní. Látky, ktoré neboli vypraté sa trochu zmenšia. V závislosti od štruktúry tkaniny sa látka môže zmenšiť od 4% do 8%. Ak máte nejaké otázky, ste vítaní požiadať o radu. info@evei.sk

Môžete mi dať viac informácií o produkte?

Snažíme sa uverejniť čo najviac užitočných informácií o všetkých našich produktoch. Na našej stránke nájdete pri každom produkte podrobný popis a čo je najdôležitejšie, veľa obrázkov.
Ak existuje niečo, čo by ste chceli vedieť o produkte dajte nám vedieť e-mailom info@evei.sk
 aké informácie by ste chceli vidieť, a my sa posnažíme vám odpovedať, alebo doplniť informáciu na stránke.

Môžem si objednať kilt do sauny aj v inej farbe?

Áno, je to možne. Stačí nám napísať o akú farbu by ste mali záujem a my vám odpovieme. info@evei.sk

OBJEDNANIE & PLATBA

Ako môžem u vás platiť?

Na dobierku alebo tovar zaplatíte dopredu – platba vopred.

Môžem vrátiť tovar?

Áno, tovar môžete vrátiť. 

Do koľkých dní mi pošlete tovar?.

Tovar zasielame na druhý deň od vašej objednávky. V prípade, že tovar nie je skladom budeme vás informovať. Pri platbe vopred na účet, tovar zasielame po pripísaný platby.

Čo je to praný ľan?

Praný ľan – je špeciálne upravená ľanová látka, tak aby si zachovala  svoj rozmer aj po praní (látka sa už nezmenší zachová si svoju veľkosť). Látka má dlhú životnosť.

Môžem si zmeniť objednávku?

Môžete poslať svoju požiadavku na zmenu tu: info@evei.sk – my urobíme všetko, čo je v našich silách aby ste boli spokojný.

Môžem objednávať produkty ako darček pre niekoho iného?

Áno, môžete mať tovar zaslaný na ľubovoľnú adresu. Počas nákupu treba uviesť adresu dodanie inú ako fakturačnú. Potom budete môcť zadať novú cieľovú adresu, kam chcete, aby vaša zásielka bola dodaná.  

Je možné tovar zaslať aj do inej krajiny?

Áno je to možné. Ceny sa vypočíta individuálne podľa cenník slovenskej pošty.

Spolupracujete aj s veľkoobchodníkmi?

V prípade záujmu o vzájomnú spoluprácu nás kontaktujte. Obratom sa vám ozveme. info@evei.sk

Kde nájdem veľkoobchodný cenník?

Vo cenník je dostupný na základe telefonické rozhovoru 0904 688 247, alebo na základe písomnej komunikácie.  info@evei.sk

Pýtajte sa nás tu: Všetky kontakty

Volajte nám: 0904 688 247

Píšte nám: info@evei.sk

 

Produkt přidán do seznamu oblíbených produktů